Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

I´m lovin' it!


Jag måste bara säga att jag älskar mitt liv just nu!
Har just suttit och svarat på jobbemail och det känns himla bra! Jag älskar att jobba med saker som rör företaget och nu är jag inte har skola eller något annat jobb så kan jag satsa fullt ut på detta, och det ska jag göra också ;) Jag har även lite blandade planer för nästa sommar- så jag får se om det blir av,.. da da damm! Tänker inte berätta vad det är men det är himla spännande. tihi!

Jag älskar mig nya kamera! Den tog sin bröllopsoskuld häromveckan, jag använda knappt min 400D- bara till detaljbilder,. 5Dn var helt underbar i kyrkan och lika så brudparet ;) Nu vill jag bara fotografera hela tiden! nya minnerskort ligger på inköpslistan^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: