Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Lycka!




Bild: Jag


Jag vill bara skrika! Jag håller på att redigera de bästa bilderna som jag någonsin tagit! Och dom tar aldrig slut! från det första bröllopet som jag använde min nya kamera, vilket underbart resultat!

Blev nervös när jag såg ISO 800 i informationsrutan,.. men det är ju nästintill brusfritt :D Måste säga att jag är himla nöjd med kameran. Och att jag inte alls ångrar att jag köpte denna istället för 5D mk 2. Nu ska jag spara ihop till en kamera från 1D nivån. Och det kan ju ta något år ;) men det är himla spännande att se skillnaden mellan en sån och min nuvarande,.men jag tror inte att skillnaden mellan dom och 5Dn är lika stor som 400Dn och 5Dn, det vore ju galet!

Nu blev det en massa siffor och D:n, skulle bara dela med mig lita av glädjen, och nu ska jag fortsätta jobba

Kommentarer
HOBBYFOTOGRAF ERICA PETTERSSON

Vad roligt att det blev så bra bilder :)

En sådan kamera vill jag också ha. Om man ändå vore rik :D

2009-07-04 @ 14:02:16
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: