Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Banken





Idag har hon varit på banken. Gjorde min första företagsinsättning, boyah! Det ska firas senare idag ;)
Jag gillar banken, swedbank, som är alltid så trevliga där, trots att jag oftast framstår som förrvirrad och flummig ^^ Idag fick jag även en ny dosa! Woho! Ville igentligen bara få bytat batteri i min gamla, men dom har tydligen slutat med sånt där och hänvisar en nu till expert. dåligt. Men jag fick mig en sånhära som man tydligen inte ska behöva buta batteri- utan extra kostnad! Alltså gratis - jag gillar gratis.


Jag kommer bli en såndär tant som går till banken varje dag för att kolla hur min sparränta ligger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: