Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Osis också!



(En av de allra första bilderna jag tog md systemkamera nov-07)


Idag ringde det att okänt nr till min mobil, eftersom jag hade lektion så svarade jag inte och tänkte jag skulle kolla upp på eniro vem som ringde och den ringa upp dom, om det inte vara telemarketing :P Iaf. Det var Expert som ringde, det är hos dom som jag bokat min kamera, så gissa vilken tanke som kom då!!? såklart;  MIN KAMERA HAR KOMMIT! Ringde dom snabbt som attans,.. det visade sig, eftersom jag inte hade svarat så hade dom ring till personen som ligger efter mig på listan ,.. hur dåligt är inte det! Att dom inte kan vänta någon timme innan som skickar vidare dom! Jäkla as! >.< 

2 riktigt usla saker som hänt denna veckan,. detta och den nerlagna kursstarten.
Inte coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: