Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

God morning starshine!


Fast igentligen har jag inte gått o laggt mig ännu ;) Jag och Fredrik råkade somna på soffan som vanligt.
Men nu är vu vakna och krya, typ,. han ligger fortfarande på soffan :P




2009 känns som ett väldigt bra år.
Har lite roliga fotoerbjudande och en del bröllop planerade. Början av året vart ju helt underbar med en liten tripp huvudstaden. Och saknaden av pojkvännen satt ganska bra. De sex dagarna är det längsta vi har varit iväg från varandra sen,. arvika 07.. tror jag. Känslan att få träffa varandra var helt sinnes ;)

Mitt företag ska dra igång på riktigt
, jag ska fokusera mer på företaget och marknadsföra mig lite. Även en hemsida är på gång så det ska bli spännande. Jag har som sakt en del bröllop bokade, men det hade varit bra med lite porträttfotograferingen också ;) Inte för att jag ska klaga då jag glidit in fotografvärlden på en räkmacka, vilket jag är grymt tacksam för. Jag vill bli bättre, mycket bättre! Har inte haft några kunder som klagat än så länge,.. men jag vill utvecklas mer, känner att det går för långsamt :/ Längtar tills jag får min nya kamera så att jag har något nytt att jobba med. Min 400D räcker inte riktig till. Tänk att kunna fota vinterbröllop utan blixt, det hade varit himlen. Fast leverans datumet är ännu oklart :/

Aja, men låg mål och kameran i hand så ska detta bli det bästa året på länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: