Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

BDB





Jag har en ny bilddagbok. Där jag kommer samla alla mina sessioner, så blir dom mer samlade.
Ville ha en med endast bra foton och ha 'privat' bilder på min gamla.

Håller även på med min hemsida nu,. får se hur det går ;) det är faktist ganska svårt, tänkte att jag skulle ha det lite lättare nu när jag faktist kan en hel del kodning, till bloggdesignar då,. min icke, känns som första gången när man skulle inte och ändra bloggdesignen för första gången, väldigt förvirrande :P


(attans, jag missade let's dance ^^)

Kommentarer
Prinzessin

Vad har du för ny BDB då?

2009-01-17 @ 02:00:33
URL: http://prinzessin.blogg.se/
Elle

nice hemsida:P

jag vill oxså göra en men jag kan ej:(

2009-02-20 @ 09:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: