Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Surt



Jag sitter just nu vid världens sämsta dator, det är så illa att man knappt kan ha två internett sidor upp ;) Ganske värdelöst. Bättre än ingenting, eller vad men nu säger,. sitter vid datorn hemma, mitt hem hemma hos mina föräldrar. Just nu känns hemma mer hemma hemma hos Fredrik. Det finna liksom inte så mycket att göra här, datorn är det enda som 'funkar' men det känns som den trillar ihop mer för varje sekund :P
Tänkte att det skulle vara bra att komma hem lite, få redigerat en hel den bilder,. men sanningen är den att jag vågar inte koppla in hårddisken ;) Då är det illa.

Ska köpa en egen så snart jag känner att jag kan, har fortfarande inte bestämt med vilka kamera jag ska köpa :P Lutar just nu mot gamla 5Dn, då har jag ju råd med en riktigt bra dator också :) Dock så fruktar jag vista, riktigt mycket. Men det kommer väl bra att blit i det sura äpplet och learn to love it.


Blögh vad jag är rastlös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: