Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Sparande




Har sparat allt detta på sen 1 januari, ganska nice :)
Det är inte lätt att spara pengar samtidigt som man sparar pengar till en dyra kamera, men jag har en bra plan.

Varje gång som jag loggar in på min internettbank så för jag över ojämna pengar till mitt sparkonto, detta funkar jättebra. Sätter jag in stora summor så slutar det alltid med att jag tar ut dom igen, men eftersom det är småsummer hela tiden så är det ingen fara. Så ja, om jag har tex 1036,45;- så för jag över 36,45;- till sparkonto.

Detta kontot är mitt resekonto :)
Kanske kan hinner spara ihop till en jorden runt resa till studenten? njä tror inte det, men spanien kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: