Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

inte coolt.


God morgon!

Det blev visst inte många inlägg igår, hade en del ångest inför studenten.  Usch!
Var på såndär högskolemässa. Finns så himla mycket att välja på! Det var inte mer än en vecka sen som jag visste exakt vad jag ville.. men så som det där dumma mailet om att utbildningen inte kommer ha någon kursstart i år, och det är osäkert när som kommer starta igen :'(

Så nu har jag börjat grubblat över andra alternativ, såsom teater, film och allmäna. Men det känns inte lika kul,.
och på tal om kul, så är det ju inte direkt en bra arbetsmarknad just nu. Och bara tänk hur många som tar studenten samtidigt som jag! Känner mig ganska vilsen i den delen av mitt liv just nu. Så nu kanske förstår varför jag känner lite ångest? ;)

Nä! Nu ska jag redigera lite bilder innan jag ska iväg till skolan :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: