Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Hej världen


Det blev ett snabbt inlägg innan ;)
För er som ville veta gick det väldigt bra hos revisorn och jag gick där ifrån med ett leende. Detta känns riktigt bra. Vet inte riktigt vad jag mer ska berätta. Jag ska börja tänka på marknadsföring? njä detta är nog inte så intressant för er.

Jag har en väldigt ointressant dag idag. Skola- revisor- slöat i soffan- och nu kolla Heroes 2 och dricka läsk.
Men jag hoppas på bättre tider, och snart är det lov. Just det! Fredrik vill fira alla hjärtans dag, för min skull <3


Btw. Mitt öra är inte svullet längre :P


Ha det nice och god natt och sånt! ;)
Kramkram

/ Annelie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: