Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

God morgon!


                                                       Bild: Jag
                  (aa, har visat denna innan, men jag har inga nya på denna dator)


God morgon på er! Idag har jag en ganska sådär dag. Ser inte direkt framemot skolan,. blögh. Den börjar med nästan 3 timmar videoproduktion där man inte kan göra något för att som har för lite utrustning. typ 13 st på 1 videokamera och 1 kamera. Bra! usch.

Läste nyss om attacken mot blondinbella. Det skulle hon ha! Jag tror inte att hon vet det att djuren flås levande, och detta gäller inte bara liksom importerade pälsar från de västa ställena, utan till alla pälsar. Dom måste flås levande för att pälsen ska hålla som glans och ,. fyllighet? När ett djur dör så lägger sig pälsen. Inte för att det skulle göra grejen bättre, men sen får ju djuren inte heller någon bedövning. Men va gör det? Djuren har väl inte känslor?

Annars så brukar jag inte direkt ha något emot henne, utan ser nästan upp till henne. Jag menar, jag hade aldrig orkat hålla på med det som hon håller på med! Fast å andra sidan kanske det inte är så svårt när ens mål är att tjäna så mycket pengar som möjligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: