Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

God morgon våren?




Bild: Jag


När jag vaknade imorse så var jag riktigt pepp på att ta lite nya fräsha vinterbilder. Det snöade ju massor igår! ,.. men så kollade jag ut och solen skiner och snön blir slask. Jag vill ha riktigt vinter, men nu orkar jag inte vänta längre. Längtar till våren och de långa svala kvällarna.

Och jag vill på min efterlängtade semester. Men chanser är väldigt stor att det inte blir av, så som allt annat som jag och älsko planerar. Jag får nog ta och åka själv, är dock inte så pepp på det. dess 2 lov veckorna tar snart slut och sen kommer jag vara fast här ett ganska bra tag. Fredrik kommer ha sitt knäpp skiftschema och jag kommer ha skola och sen bli arbetslös,. så där kommer inte finnas rum för semester. Suck.

Känns lite jobbigt,.. menmen, nu ska jag se vad ams.se har att erbjuda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: