Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

God morgon!



Idag måste jag verkligen lägga manken till och få saker och ting gjort.
Min att göra lista är ganska lång, och jag vill helst ha färdigt sakerna innan lovet är slut (allstå denna veckan), fick sitta igår och redigera en massa bilder på Tuvas föreställning som jag tog under dagen, som skulle tydligen skickas till press samma dag, och det hade jag inte fått reda på :P så allt annat fick skjutas upp.

Men nu är jag full av ny energi :) Det där lilla personliga problemmet igår är löst, så det känns himla bra.






Bild: Jag

Bild från dans- och teaterföreställningen L' Intacte
Det är som sakt Tuva som har satt upp den med hjälp av Caroline och lite sånt,. em,.
ni kan läsa om den
här, ni borde gå och se den om ni bor i Skåne, har inte sett mer än dom första scenerna men det verkar bra :)


Kommentarer
Anonym

Jag ska o se den nu i helgen faktiskt :D

2009-02-23 @ 15:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: