Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Fail






Jag har failat med vitlöksbröder XD
Det blir minst 20 min i ugnen istället för 10,. ojdå.

Nä nu ska jag ta mitt brända vitlöksbröd och slänge igång en film,. dock så har Fredrik igång något PS2 spel :/ får se så jag inte råkar förstöra det. En gång för inte så längesen var jag nära på att spela över deras (Fredrik o hans brors) final fantasy sparning ;) Då hade dom suttit med det i flera dagar i flera timmer :P När jag sa "- emm, jag tror jag har sparat över er sparning" så for han upp ur sängen för att kolla, som tur var så hade jag inte gjort det :P

Aja, ha en trevlig kväll!
Puss!

Kommentarer
S a r a

Vitlöksbröd är sjukt gott!

2009-02-22 @ 12:33:50
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: