Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Annelie med ägget



Bild: Jag

Idag vart jag verkligen helt knäpp när jag skulle göra mina äggamackor, det börjar med första äggen, det är skivat och klart och ska läggas ut på mackan. Som vanligt åt jag 'skalkarna' först och sen lägger jag ut det jämn utan att jag tänker på det så tar jag en skiva till o tänker äta, till jag kom på att det var den sista skivan och det nu var en tom plats på mackan. Så jag spotar ut äggskivan och läggen den på mackan ;) inte tänkte jag på det försen långt efter.

Sen tar jag det andra ägget, oskalat, in i äggskivaren och trycker ;) haha! Men det gick att äta ändå.

Sist med inte minst så råkar jag ta tag i kryddbuken med lökpuvler i, i tro att det är vegita och ska just stö på när jag inser att det var lök :P Detta har jag varit med om innan, men då har jag hunnit hälla på löken :P


Tyckte det var ganska roligt :) Och med denna bekännelse så ska jag nu natta bloggen.
Nattinatt!
/Annelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: