Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Julstress





En heldag i helsingborg och ännu är inte alla julklappar klara, men vi vet i alla fall vad vi ska köpa :) Fast vi latade oss lite och pallade inte åka till Väla, så det fick bli hbg centrum. Mysig var det! Massa snö och härlig julkänsla :)

Vi har inte hunnit med att slänga upp julgrannen ännu, ops! Det är ju julafton snart, vilket är helt sinnes! Känns som det fortfarande är flera veckor kvar tills dess. Panik Panik! Jepp, klockan är nu 02.55 och jag ska vara redo imorgon 09.30, vilket kanske inte är så farligt om det inte var för att jag glömt att handla lite mer till lillkusinerna,.. så nu måste jag försöka fixa det innan.


Det har ändå varit en riktigt bra dag, jag är mäkta trött, vilket kanske märks, och ska gå och lägga mig nu. Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: