Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Tillbaks


Då var man hemma efter en lång och anstängande dag :)
Brudparet var såklart helt bedårande! och jag tror det blev några riktigt bra bilder, och några riktigt roliga ;)
Fick även veta att "kan du se kossan i kameran" funkar för att barn ska kolla i kameran ÅÅ, "Ja, jag ser den!",- höhö

Jag älskar att fotografera heldagar! Alla fina intryck och människor man träffar, love it! Under förderedelserna får man träffa hur bruden/paret är på som på en 'vanlig dag', under fotograferingen får man lära känna dom lite extra och försöka få dom avslappade, och då kommer den roliga och kärleksfulla paret fram och under själva vigslen så märker man hur mycket som älskar varandra. Iihh! *pirr i magen*

Jag kollar inte på bilderna försen efter någon dag, då alla känslor och intryck har lagt sig- så man kan bedöma bilderna med ett kritiskt öga istället för känslan man hade när man tog dom. Kanske verkar knasigt, men det är så jag gör ;)


Nu ska jag ta mina ömande fötter och kolla skräck och käka pizza med älsko,. mums!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: