Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Måndag


Jag har börjat att älskar måndagar, speciellt denna måndagen då jag har massor av roliga grejer som väntar! Veckan är helt full späckad (okey, jag har ledigt på söndag- men då kommer jag nog redigera bilder) och det ska bli skoj!

Jag har en del mindre roliga saker som ska fixas också visserligen
- boka tandläkar besök. Hål i tanden. Ajaj!
- samt en tripp ner hos skatteverket.

men det goda även helt klart!
Jag är himla pepp! Jag har bla fixat så jag har fått prover på olika tackkort och album hemskickat så jag hoppas att jag kommer kunna erbjuda det snart. Det hade nog kunnat bli ett riktigt lyft för företaget :) Dessa bör komma denna veckan.


Nu ska jag fortsätta kolla på hemsökta hus! scary! Jag blir faktist lite nojig efter ha kollat på såna progran, även fast jag tycker det är ganska löjligt,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: