Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

God morgon!





Idag är en Väldigt spännande dag, en dag som kommer avgöra hela mina framtid.
Nä, sådär För att ta bort spänningen lite så kan jag berätta Att jag ska till tandläkaren och bli indelat i Sandar premiegrupp och betala en vissa summa i månaden. Idag kommer den summar avgöras och jag får veta hur dåligt skick mina tänder är i. Inte roligt.

Det är i alla falla skönt med ett sista besök hos tandläkaren Innan det är dag Att pröjsa för det;)


Edit: Jag hamna i premiegrupp 1! (den billigaste) Jag hade inget hål, men en gammal lagning hade sprukigt och det var därför jag hade ont. Det känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: