Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Blivande fotograf?




Bild: Jag



Passade på att ta lite nya bilder på ursöta Hedda, sen kom hon på att det inte bara ör roligt att stå framför kamera- utan det är även roligare att visa var linsen ska vara när jag tar bilden. Sen gick det över till att hon själv tog bilder :)
(jag hjälpa till såklart, jag skulle inte låta en 1,5 åring gå lös med min kamera:P)

Fick en hel del söta bilder på den lilla fisen,
Och en hel del fingeravtryck på linsen.


Det har varit en riktigt mysig dag i lilla Sjöbo, timmarna bara flög förbi.


Kommentarer
Prinzessin

Awww.. hade velat se någon av hennes bilder :)

2009-08-20 @ 22:12:36
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: