Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Värdelös





Jag är värdelös på att plugga, har försökt plugga matte men har inte kommit så långt. Det är ju skitsvårt och jag fattar inte. Funktioner håller jag på med nu,. det det är himla många olik uträckningar man ska lära sig, så fort man börjat fatta den enda så är det dags att lära sig en ny, Jobbigt. Sen slänger jag iväg matteböckerna och börjar plugga något annat ämne ,.. men det slutar alltid med att jag tar fram kameran och tar en massa onödigt och fula bilder, på mig när jag göra fula gimaser :P

Edit: Öppnar word för att skriva över arbetet jag gjort till datorn, och nu vill inte det heller funkar. Antagligen för att Fredrik bara fick ett demo exemplar när han köpte datorn. Skit också! bara massa motgångar hela tiden, är så trött på det!

och på de som jag försöker göra bra så ser jag mest ut som en kille






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: