Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

So while she lay there sleeping,.




Bild: Jag


Usch! Kan inte sova. Är himla pepp inför en sak! men nu är jag rädd att mina förhoppningar har blivit tok förstora.. och att jag kommer lägga ner tok förmycket tid på något som inte kommer ge mig något :/ men jag kommer träffa en väldigt inspirerande person. "En blues från Landskrona"s skapare. Inte förens idag, nu för inte allt för många minuter sen när jag klickade in på personens blogg så blev jag fast. Sättet att skriva och bilderna,..
Helt plötsligt känner jag mig liten, liten naiv och helt utan livserfarenhet.


Tror jag ska torka av dammet från mina analoga kameror och börja fotografera, på riktigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: