Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Klumpedunsfia




Bild: Jag


Idag har varit en kanon bra dag! Har fått ganska mycket skolskit gjort, Puh! Ska försöka kräma på lite till och få historian färdigt också, hade varit underbart! :)

Usch vad härligt väder det är också! Är riktigt sugen på att springa runt och fota lite random grejer utomhus. MEN jag har såklart mina minneskort hos Fredrik, hoppas jag :P Jag har i alla fall 2 st där.Får väl se om jag tar en liten fotorunda på stan sen,..

Kommentarer
Anneli

Hej! fin blogg du har, jag gillar dina dansbilder. Jag önskar att det fanns fler som fotade danskonsten! ;) Ha det bra

2009-04-28 @ 23:05:21
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: