Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Halloj!


Jag är ganska knäpp.
Min far ringde och sa att dom hade förlängt ansökningstiden till 12.00 idag, och vad gör jag nu? Jo, jag har suttit och kollat runt på en massa utbildningar, men hopp om att hitta någon som jag vill söka.

En skola har jag hittat, för längesen, som jag ska söka. Men sista ansökningsdagen är 1 juni, så det är ganska chill. Har inte varit riktigt pepp på att kolla olika utbildningar nu när KY- utbildningen i Göteborg la ner- Det var ju den som jag ville gå ,.. förhoppningsvis så ska den startas igen 2010..

Aja, just nu borde jag fokusera på att klara gymnasiet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: