Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Busy busy





Har väldigt många grejer på gång just nu. Min vecka är fullspäckad! och ett bra tag efter det ;) Har dock flera roliga projekt som har med företaget på G. Idag ramlade den första bröllopsförfrågningen för sommaren 2010 in! Så långt har jag inte äns hunnit planera :P Men det känns ändå himla kul! Är lite rädd för att det ska bli kämpigt att få in tillräckligt med fotojobb nästa år,. det som är himla bra med bröllop är att det oftas är på lördagar, så om jag väljer att plugga vidare så är inte det något större hinder, vilket är perfekt :)

Denna sommarn så har jag satt ut en veckas semester. helt galet! visserligen har jag fler veckor ledigt,. men bara en där jag åker iväg på semester :) men det är ändå en hel del bröllop som ska dokumenteras.

Kommentarer
Annies Fotoblogg

Vad roligt att du har fått in en bokning för 2010 :D

2009-04-23 @ 20:16:32
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: