Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Projektarbete



Bild; Jag


Dåååligt med uppdatering här på lilla bloggen,
men jag har bara SÅÅ mycket att göra just nu.

Har börjat med mitt projektarbete- Starta företag
så jag ska boka in möten, o lära mig bokföring, o fixa hemsida, o fixa med bloggen,
å försöka få mer fotojobb o letar info om hur jag ska göra.

Sen har jag ju även skola, körtkortet, redigeringjobb, fotojobb och städjobb på lista.
Prislista är också på G

Sen måste jag ha tid för min älskling också ;)

Vilket inte get mycket tid över till bloggandet..
Kommentarer
Maria

Vilken fin bild!! :)

2008-09-18 @ 12:24:57
URL: http://mijjaohenke.blogspot.com
Catrin

Du snäckan =) Jag tänkte kolla på några av dina bilder du har och fråga om jag kanske kan förstora upp några och ha på mitt rum ? =)

2008-09-18 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: