Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Pirr i magen!


Iiiiih!
Väntar ett samtal från en skola i Malmö, medborgarskolan.
Dom erbjuder fotokurser där, Digital fotografering, nybörjare och Didital fotografering, fortsättning.

Dom börjar imorgon, så jag är vääääldigt dent ute, men så tänkte jag, om man ringer dom och frågar så kanske det går att läsa dom ändå. Det är kvällskurser så det hade varit perfekt!
även om det kommer var väldigt massa saker jag redan kan så kommer det ju så bra ut på pappert när jag söker till yrkesfotograf ubildningen.

Tycker det är ganska löjligt igentligen att dom kväver att man gått Foto A + B, "eller motsvarande" för att man ska komma in. Man förstår ju såklart att det är ett sett att kunna se att personen som sökert är seriös, men hur många har inte läst dom för att "det kan väl kanske vara kul" och sen struntat i det eller helt enkelt bara vara kassa fotografer.
Men kan inte lära sig allt, vissa saker måste man bara .. hmm,.  "kunna se"

Nä, då är det bättre man skolor som kräver arbetsprover.

Aja, jag hoppas iaf att jag kan gå fotsättningskursen :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: