Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

JAAAA !!


Min nya kamera har släppts!!! eller ja, den börjar inte säljas försen i november,.. men nu vet jag att det är den i alla fall :D
Annelie + Canon eos 5D mk II
Det där klingar bra tycker jag :)

Dock så är ju inte sparningen det bäst ,..
Jag gissa på att den skulle kosta 25000;- och den kostar 26.200;- attans.
Jag har nu 16000;- + 1000 kr lön denna månaden + 1000 studiebidrag.
Så ja,. det kommer väl inte bli försen några månader till :(

8000;- till. Helsike. Får jag jobba på attans.

8 tim på fredagar, och 3 timmar på torsdagar,. hmm får försöka hitta mer jobbetid.....

Men jag är pepp som satan!!
Dessutom så trilla The sims 2 ner i brevlådan idag :D


(dock fattar jag inte meningen med video inspelning o live view.. onödigt,. ta bort det o sänk priset?)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: