Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dataködd,. igen



Modell: Tuva
Fotograf: Jag

Tänkte fixa med Tuvas bilder nu när Fredrik är och jobbar, ja just det!
Håller på att ladda in dom så börjar minneskortsläsaren klabba, och lägger av helt. Kul.
Men jag fick ändå över ungefär en fjärdedel av bilder,.
men så ska datan klabba och inte visa något program som vill använda råfiler,
"jaha" tänker jag, o vill då redigera jpeg.fil här att nmi ska få se lite bilder.

men då vill så klart inte PS funka överhuvudtaget.
Jag ska fantamig ha en mac!

iaf nu har ni fått en oredigerad jpegfil på fel håll.

Kommentarer
Dallih

Vad fan ska du med en Mac till? :O Kolla över datorn istället! :)

2008-09-28 @ 13:59:21
mh

vilka underbara färger!

2008-09-29 @ 22:11:57
mette

jättefin bild!

2008-09-29 @ 22:12:22
URL: http://hellemarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: