Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Plugg



Bild: Jag


Bah! Hemtentar går inte bra
Har just nu suttit och svarat på mail som har så mycket med Historia att göra >.<
Och jag tar verkligen lång tid på mig att svara på mail. Väldigt lång tid. Speciellt om det handlar om fotojobb, är alltid helt orolig för att folk ska tycka att jag tar för mycket betalt och försöker räkna ut nya priser så jag precis kan få företaget att gå runt. Det funkar inte riktigt. menmen,. det blir nog bra.
Kommer ha en fantastisk sommar! Med massa bröllop att fota! :D så jag är fett pepp!

Speciellt bra att man (oftast) gifter sig på lördagar då kanske jag till och med kan hitta ett sommarjobb ;)
Hade varit bra, då kanske jag hade fått lite pengar över till att köpa lite kläder, just nu går allting till nya kamerasaker och kommer väl göra det typ för alltid.

Jag har redan börjat klura ut lite julklappar.
Fredriks klappar är helt klara, hans födelsedagpresent också. Ideén då nu måste jag bara hitta alla saker. Det kan bli lite svårare. Han är ju ganska speciellt. Jag måste ge den bästa presenten!
Till alla.

Älskar att köpa saker till folk! Det bästa med julen är att julhandla.
Okey, inte det bästa,. men nästan. Det bästa är nog när hela familjen är samlar och alla är glada och gör exakt samma sak som man alltid gjord. Kalle Anka, Utsökt middag, Massa godis, klappöppning, Spela sällskapsspel, Prata trams och skoja, bara ha mys. Speciellt om man kan träffa Fredrik på kvällen också.
Vill så gärna att han ska fira jul med min familj någon gång, men jag antar att alla vill fira jul med sina egna familjen.. och dessutom så jobbar han i år....
men det kommer nog bli en fett mysig jul.
Längta till frosten kommer och första snön.
Första snön kommer alltid att få mig att tänka på Fredrik, första snön är vår :)


Oj vad tankarna har vandrat iväg. Jag vill verkligen inte skriva den där hemtentan..  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: