Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Inspiration



Bild: Jag

Vi har haft insprationsdagar i skolan, jag valde Film & Foto.
Igår hade vi film. Han killen som gjorde "Hata Göteborg" kom dit och berätta lite om hur det går till och hur hans lilla film slog igenom. Ganska kul att lyssna på, han vart skojig. Dock var det lite lika rolig när vi skulle göra en kortfilm. 1 liten vanlig videokamera och 20 pers. Lite mycket.... menmen

Idag hade vi Foto.
Fick ett uppdrag: "Ta en så bra bild som möjligt"
Ja just de, skitkul >.< Skulle varit lite svårare uppdrag och lite mer emm,. riktlinjer? Aja, det var ganska skoj iaf. Jag, Viktor och Marcus sprang runt i Helsingborg o tönta oss. Fick lite bra i alla fall, som tex den här över,. Sen kom det dit en fotograf som pratade lite om arbetet och lite sånt om tja lite oilka. Fick svar på lite frågor så det vart ju najs. Hon gillade min bild. Score! visserligen är det inte den som är på bilden ovan... Iaf hon jobbade mest som produktfotograf.

Ganska bra dag.

Ps. Fredrik vann 750;- på Triss! :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: