Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Första sidan



Klicka på bilder för att läsa artiklen-


Fick en lite chock när jag såg tidningen i morse. Första sidan.
Då kan det inte hänt mycket i Landskrona ;) haha. Skämt åsido, jag tykcte arktiklen var helt okey, men bilderna var ju inte något att hänga i granen om man säger så. Dom valde bilder med konstiga färger och miner... den på första sidan är okey, förutom att jag ser ut som en slashas, men det är ju faktist mitt fel ;)

Aja, ingen publicitet är dålig :P





Kommentarer
Amanda

annelie, det låter riktigt bra!

och söt på bilderna blev du med :)

2008-11-25 @ 10:45:07
URL: http://kkklem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: