Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Jag, Fotograf?


En sak slog mig nyss.

Jag ÄR Fotograf,
inte bara bara hobby fotograf untan riktigt arbetande fotograf.

shit,
Jag är ju faktist anställd av ett företag som Fotograf.
Och det är ju inte heller bara ett fotojobb som jag göra för att det är kul utan också ett riktigt jobb, eller igentligen ett sommarjobb. Men det kommer ända vara minst 4 månader om inte mycket längre.
Och med riktigt lön också, plus att jag kan få pengar att köpa fotosaker för.
Och detta jobbet kan leda massa andra jobb eftersom alla företag som medverkar i hela nerlägningsprossesen kommer se mina bilder och det arbete jag gjort.

Shit va coolt. Blev helt tagen nu.
Är verkligen på väg att nå min dröm, iaf en liten bit på vägen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: