Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Underbara dag =)


Idag har faktist varit riktigt bra :D
En liten fotorunda med Fredrik så han kunde prova på sin nya kamera, det var trevligt.
Vi ska ut på massa fler sådana ;)


Sen har jag även träffat underbara underbara Amanda ! *letar som en galning efter bild*
Suttit på Maddes i ja, nästan 2 timmar och pratat stunt och haft mys!  
Det var bannemig allt för länge sen, men det måste vi ändra på ;)

Och sen fick jag också veta att man behöver inte skatta dom 17500;- som man tjänat på sommarjobbet, utan man skattar bara dom som man tjänat utäver det :D KALAS! Så har jag iaf 4000:- som kommer nästa år ^^



 



(Hittade inte bilder från malmöfestivalen :'(, men ni får en från samma år :P)


 

Kommentarer
Jennilie

Tack, ska direkt kolla :D

Ja det gör jag, jag älskar och diggar honom ;)

2008-06-27 @ 23:53:45
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
PrincessRaiijss

Jag sökte på google "sex and the city test" det finns ett par stycken att välja mellan, men hittade inget på svenska :)

2008-06-28 @ 13:00:53
meelo

tackar tackar, ska försöka komma på hur allt fungerar (:

2008-06-28 @ 13:02:52
URL: http://meelo.blogg.se/
Millan - Eruannon

Sv: men 400D:n är väl nästan lika bra? de skiljer ju inte så mycket :D men känslan den är underbar som du säger. :)

2008-06-28 @ 13:29:54
URL: http://eruannon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: