Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Just wait


Fredrik ska snart bege sig till jobbet och då blir den bra datan och jag kommer få chansen att fixa lite bröllopsbilder,
dock jag har bara lagt in porträttbilderna.
Jag delar upp dagen på 3 olika minneskort,

Före- hår & make-up,
Porträtt- Just som det låter porträttfotona
Viglsen- Själva bröllopet och tiden efter.

det känns säkrast så, om något skulle hända eller man tappar bort ett så har man iaf några foton kvar.

Aja, nu ska jag börja städa lägenheten,
Får ju betalt ;) och jag behöver alla cash jag kan få.
Den nya kamera är fortfarande och lång bit bort,.
Kommentarer
Nicole

Skönt att få pengar för att städa! Då skulle jag städa hela tiden ^^

2008-07-30 @ 11:17:17
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: