Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Tidig jul :)





Imorgon ska jag och Älsko fri jul tillsammans :) På julafton kommer vi fria jul hos våra egna familjer så vi får köra idagen innan, eller ja, Fredrik vill inte att vi ska öppna försen kl 00.01 allstå julafton. Men jag orkar inte vänta så länge ;) ska övertal honom så att vi öppnar tidigare. Det funkade visserligen inte igår, men jag känner att det kommer funka imorgon :P .. Dock så kan jag inte påstå att julkänslan är stor, var är all snö??? Hoppas det snöar på onsdag, det ska iaf bli minusgrader då. Det är ju alltid nått.

Fick mail idag från han killen som släktforskar om min/vår släkt. Jag är släkt med han som översatte 'jingle bells' till svenska 'bjällerklang' Lite julig historia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: