Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Gurkmacka


Ohhhh! Fy vad jag känner sug efter en simpel macka med gurka på. Gurka är verkligen himla gott :)
Tror jag ska dra ner till Citygross o köpa bullar o gurkis ;) Överaska pågen lite, dock så ätar han nästintill aldrig frukost... det går knapp att överaska honom med romantiska grejen. Aja,.

Sitter och blondinbella - videodagbok. Förstår inte varför folk kollar på det, jag kollar på det för att jag tycker det är löjlig. "Jag hatar att städa!", vem gör inte det liksom? ;) Lite creed ska hon väl ha, jag hade aldrig sakt nej till att tjäna pengar på att blogga.

Just de! Fredrik fick med Adobe element 6.0 med i datorn när han köpte den! Helt nice! Så nu kan jag fixa med bilder här hemma igen, de e power!

God morgon på er ;)

EDIT; Får ta och lägga in en bild på min goda frukost ;) Det är trots allt en fotoblogg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: