Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Full rulle.



(känns som jag använder samma bilder hela tiden)


Idag har jag verkligen fullt upp! Jag försov mig, så jag missar/missade julavslutningen,. inte coolt. Kan ha varit för att jag satt uppe till kl 04.30 igår kväll och höll på med bildspelet. Jag skyller på Fredrik, han har den mest udda tidsrytmen och jag börjar ta efter. Den är tom så att jag är med effektiv på kvällen och natten. Och det är inte bra... men när allt kommer omkring så var det lika bra att jag missade avslutningen, måste få färdig bildspelet innan kl 14.00, då jag ska dit och visa upp det. Känns som jag är riktigt sent ute, men sen är det inte så konstigt när dom ändrar sina krav på bildspelet... det började med ett simplet Power Point bildspel. Tänk va lätt det hade varit ,.. menmen..  , . Jag har inte valt bakgrundsmusik ännu, ajdå. Aja, det ska jag nog fixa. Jag ska även få min cash då, och det är ju nice!

Klockan 16.22 ska jag ta tåget till Vinslöv och träffa ett brudpar som jag ska fotografera i januari. Ska bli spännande :) Detta är första gången jag träffar brudparet innan, och det känns väldigt bra. Kan tänka mig att man känner sig mycket ner förbered. Avtal kommer även skrivas o checklistan gås över.


Aja, nu måste jag fortsätta. Har bara 3,5 h på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: