Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Wow;ar




70 rouge @ Hellscream.


Fredrik ringde mig innan idag, ja, nästan exakt 3 timmar efter han sakt;
"Jag tror jag vill vara ensam ikväll"
och säger att han saknar mig o han vill att jag ska komma till honom och sova över.
Typ för 400de gånger,.
och vad göra han nu? Jo, ligger och sover på soffan,.
så omtyckt och saknad vad var >.<

Aja, jag passar på att Wowa lite, det ser inte ut som jag kommer kunna spela hemma på ett tag. Datan är helt kapput nu, "Windows is shuting down to prevent further damage" , det kommer upp efter datan varit på en liten stund. Kan ju säga att det tog ganska lång tid att rädda fotona innan :P

Kommentarer
prinzessin

Visste inte att du wowade du med?



Tur att du lyckades rädda bilderna

2008-08-18 @ 23:13:36
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: