Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Utmanad


Har blivit utmanad av Hetiginnan Anne von Porat aka Hetiginnan av Uppsala
(tror hon har utmanat alla då hon brukar spamma :P menmen)


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Lämna in canvasduken på inramning
2. Skicka beställning på foton + Köpa ramar
3. Fixa körkorttillstånd grejsen
4. Duscha
5. Åka till Malmö med Fredrik i fira vår 2 års dag :D

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Var på begravning för första gången, det är det ända jag kommer på,. jag var värsta jobba ungen,.. men det var jag mellan 1an o 3an ;) haha

Vilka platser har du bott på?
Landskrona

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa fete kamera utrustning!
2. Köpa hus nära en stor stad tillsamman med Fredrik
3. Köpa saker till nära och kära. Häst (dyr o fin) till Catrin o Helen, Hus till mina föräldrar, biljetter till dom största festivalerna till Tuva o Fanny och såklart mer :P
4. Ordna kriminaliteten i Landskrona
5. Sätta in pengarna på banken, och skänka allt jag tjänar genom att jobba till välgörenhet.
Kommentarer
H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

har ni så hög kriminalitet där du bor? varför? på vilket sätt?

2008-08-07 @ 21:25:18
URL: http://veckomagasinet.se
Annelie

Sv: Den är helt värdelös, det borde alla i Sverige känna till, bara det att Swedbank rånades 2 gånger under samma månad i år, och säkert 5 gånger allt som allt. Sen när man räknar alla rån och misshandel och sånt så är siffrorna skyhöga..



Landskrona som annars är en sån fin stad..

2008-08-07 @ 22:25:02
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: