Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Längtan!


Jag önskar till den dagen jag är fotograf och kan fota på en annan nivå!
Kunna mer eller mindre "bygga" en fotosession,
ha råd att kunna köpa tillbehör och grejer.

Har kollat sessioner på en viss modell Susanne N, (ett någonting till Fredrik)
hon är verkligen sjukt snygg och fotografen Joakim Karlsson helt underbar fotograf.
Deras sessioner är bara helt, ja, perfekta.

Så ska jag jobba någon dag,
med en skitsnygg model, med en skitsnygg miljö, men skitsnygga kläder och jag,
jag ska vara en skitbra fotograf ;)

Får bara hoppas det inte dröjer tok för länge :P


(visserligen såå har jag redan på permenenta supersnygga modeller som ställer i vått o torkt, me love them <3)
Kommentarer
Emma

shit vad fina bilder du har i dinblogg :O

har du fotat alla ?

2008-08-17 @ 11:15:04
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Annelie

Emma; Aa det är jag som fotat alla :)

2008-08-17 @ 11:44:13
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: