Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Härlig nyhet


Jag pratade med chefen idag,
DSM kommer betala regnskyddet till min kamera :)

Kommer antagligen behöva det när dom ska börja själva rivningen, o sen kan jag ha det när jag fotat konserter och dylikt också :D Nu kommer jag kunna fota på Malmöfestivalen :D (om jag hinner på det innan festivalen är slut vill säga, annars får vi hoppas på sol! :P) och sen kommer det väl få en fotosession ute i regnet också kan jag tänka mig :)

Dom har tagit bort skyddet till den externa blixten, och det är ju lite kasst >.<
och dom har ingen vattentättningmusselsak heller, och inte heller vanliga musslor...
Jag har skickat ett mail till dom, så jag får väl se när som svarar :P
Kommentarer
jenny

men va kul=)

2008-08-15 @ 13:07:21
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Magdalena

Åh, skulle jag också vilja ha! Vad är DSM för något?

2008-08-15 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: