Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Strävar mot toppen!


435262-576
('extrem' redigerad bild)


Idag ska bli en bra dag!

Har varit på lite trist humör idag, alla har varit på lite trist humör. Men det ska ändras på ;)
Idag är fantamig bli den bästa dagen på länge jag, och jag börjar bli riktigt pepp! Kanske har lite för höga förväntnigar nu, eftersom folker inte brukar vara så kul :/ men skit i det!

Fredrik ska ju faktist bada idag!
Jag funderar på att hoppa i med honom, jag köpte ju faktist nya badkläder igår :P men jag tror inte jag vågar. BADKRUKA! Det kommer ju vara svinkallt!


Peppmusiken spränger högtalarna och humöret strävar mot toppen!
Nu ska det fantamig bli fest!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: