Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Minneskort


Har funderat lite.. och jag tror jag ska ta och köpa ett minneskort till.
Har 2gb + 4 gb .. behöver ett till, så att jag kan fota i RAW på bröllopet,.

Fixa ju faktist så att jag kan redigera raw i ps för ett tagen sen, men sen hade jag ju bara 2 gb minneskort, vilket är lite om man fotar i den storleken.. hmmm ,..

Då är alla mina pengar slut sen, har så jag kan köpa minneskort och väska och det är det jag behöver.


Shit vad det är jobbigt att spendera pengar :(
Kommentarer
Josephine

Så sant...men RAW är ju ändå rätt högklassigt, och snyggt blir det dessutom:)

2008-04-29 @ 20:26:35
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Annelie

Josephine: Jo jag vet,. tror jag har bestämt mig för att köpa ett till ;) Dock är det viktigare med en passande kameraväska :P

2008-04-30 @ 00:16:53
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: