Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Fattig och trött


Det blev en tripp till Ullared idag!
Mor väckte med 6 i morse, det tar ändå ganska lång tid att köra dit och så vill man ju vara där tiiiiidigt innan alla turistbussar kommer. Palla stå i kö liksom^^

Wohoo! Fick köpt ett minneskort! Gött mos!
Mor var tjatig och jag betedde mig lite som en bortskämd skitunge :P Men det var faktist mina pengar..
Det fick bli ett 4 gb, skulle köpt ett större, men jag hittade inga och orkade inte klabba med det..

Kameraväska blev det inte heller eftersom den som jag tittat på på deras hemsida var liten :/
Blir antagligen en tripp till något B-ställe som har B-illiga kameraväskor ;)


Kläder blev där för ca 550kr, fick ändå ganska mycket! Ullared <3
Testade lite fina kostym set, men inget som var sådär WOW! Så det fick vänta. Får ha jeans och en topp, kanske fina skor till bröllopet. Kan ju inte komma dit som en slashas ;) Det blev iaf:

BH med bytbara band,
Klänning i 60tals stuk som var underbar ;) Ska dock sys upp lite. Me like kortkort! ,
Kjol. Svart med lite glanstrådar. Helt ok.
Sen några fina toppar :)

Värst av allt var att jag hade mög i ögonen typ hela tidigt. Ooooont! plus att jag inte kunde se ordentligt.. menmen
Hittade iaf en snygg och enkel toast till Fredrik inne på netonnet ;) Parfa!



Nu ska jag ta det chill och hoppa runt min mina nya kläder :P

Kommentarer
Sessan

Jag har fkatiskt aldrig varit på ullared =(

2008-05-01 @ 19:15:37
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: