Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

semester, ja tack.


 jag och jocken i Grekland 2012
 
OJ! Vad jag vill ut och resa! Verkligen supersuperdunder mycket! På en "riktig" resa, vi har mest varit iväg på charterresor (vilket varit toppen!) men nu vill jag verkligen   r  e  s  a. Jag tänker mig 1-3 månader i Asien hade varit asnajs! Jag, jocken och varsin ryggsäck. Åhhhh! Vad härligt det hade varit!
MEN
Det kostar ju pengar, väldigt mycket pengar om man räknar vad man missar på jobb, och räkningarna ska betalas fast man är iväg och ingen av oss har helt stabil inkomst. Dessutom så är vi i åldern där det är dags för att komma på vad vi vill bli när vi blir stora, köpa lägenhet, ha en bra buffert, tänka på framtiden helt enkelt... usch vad det är tråktigt att växa upp! På tal om det, nu vid årsskiftet hade jag min årliga "ålderskris", några dagarns depression med tillhörande panikångest. Haha! Jag vet ju att det inte är så farligt, men har bara så många grejer jag vill göra...
 
Anywho. Jag och Jocken har lite delade åsiker om hur vi ska med årets resor. 1 vecka nu till våren och 1 vecka till hösten eller ta Thailand 2-3 veckor i slutet på året. Jobbigt, jobbigt, vilka i-landsproblem man kan ha!
Kommentarer
Frida - FotograFia

Sv: Tack så mycket! Ja men visst gör man de, kom nu massa bröllop!! :D

2014-01-23 @ 19:57:47
URL: http://blogg.fotografia.se
Josefin -Happy Days-

Vill med ha semester, nuu typ! Längtar efter sol, värme och lediga dagar.

Happy Friday!

2014-01-24 @ 07:58:43
URL: http://myhappydays.se
Linda [fotoblogg]

Är också sugen på en utlandsresa!
Sv: Det är verkligen supergott, tips :)

2014-01-25 @ 15:46:02
URL: http://lindassphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: