Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Vart ska jag börja?


 
Juni och sommaren kom.
Nu är den snart slut, Det har hänt så himla mycket denna sommaren att jag knappt vet var jag ska börja, men jag får väl börja med det viktigaste;

Jag har blivit moster, igen! Det har kommit en helt underbar liten Wilja till världen. Och nu har några dagar gått åt till att gosa med henne, och bästa Thia såklart!
 
Jag har äntligen fått mitt körkort! Det är ju något som verkligen har dragit ut på tiden, puh! Jag har till och med kört i Göteborg. Och vi har passat på att köra till stranden flera gånget efter jobb. Tänkt att vi hat haft en sån fin sommar att jag har kunnat njuta av  den trots att jag jobbat 100%? Galet! och Härligt!
Och häromdagen så köpte vi en motorcykel! Nu är det MC-kort som gäller! woop woop!
 
Det var iaf en liten uppdatering. men nu ska jag lägga mig, sista veckan på sommerschemat nästa och på lördag är det dags att fotografera bröllop! Galet pepp! och jag ska KÖRA dit! Inget mer "vänta en timme på stationen för att jag missade tåget innan med 2 min,.(efter fotograferingen,såklart) Awesome!
 
God natt!
Kommentarer
MATILDA

så fin bild!

Svar: Tack så mycket ♥
Fotograf Annelie Malmgren

2014-08-12 @ 10:58:51
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: