Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

fan.


Då var proverna klara. Jag har underproduktion i sköldkörteln och ska börja med medicin..
 
Det känns himla skönt att få bekräftat att det inte är normalt att vara så trött, lättirriterad och stundvis deprimerad som jag känt mig de senaste,.. året? månaderna? (Jag kan inte riktigt säga vilket då det smugit sig på och i perioder inte märkts av alls lika mycket) samtidigt som det känns helt värdelöst.
 
Aja, jag ska börja knapra tabletter nu, så får jag hoppas att sköldkörteln kickar igång och blir normal igen.
Jag längtar verkligen efter att känna mig lite piggare! (Tror ni att man kan så det retroaktivt??)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: