Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Emma ♥ Mikael


 
Här kommer en liten tjuvkik från dagen förlovningsfotografering, som ingår i alla mina bröllopspaket. Det är fina Emma och Mikael vars bröllop jag ska fotografera i sommar, kul!
Jag fotograferade Emma under hennes möhippa här om helgen och efter hon tagit några glas vin med tjejerna innan så var det inga problem med blygheten! Eller så kanske det kan ha och göra med Poledance-lektionen som tjejerna utsatt henne för innan?? Haha! Extra roligt när det visade sig att de varit på Passion Dance Studio där jag dansar!
 
Det är ett riktigt härligt par med mycket skratt och kärlek ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: