Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

turkiet


 
HEEEEEEEJ! Nu var det himla längesen!
Jag har varit iväg en vecka i turkiet, och det var välbehövligt! En vecka med Jocken, min mor, min far, min ena syster och min fina mormor ♥ En vecka med lyx, avkoppling och bara få komma iväg :)
 
Jag har jobbat som en tok senaste tiden, jobbar mån- fre och även varanann helg på Maxi. Men nu börjar sommarlovet snart och då är det maxi och fotografering som gäller!! 
Även lägenheten har kommit i form, och trädgården och trädgårdlandet är under kontroll. Ska bli så
himla kul med egen odlade grönsaker och kryddor! ♥
 
just det, jag har även fått bukt på sköldkörtkeln, och energin är tllbaka!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: